Wachtlijst voor aanmeldingen
29 september 2022

De Regenboog heeft op dit moment een wachtlijst voor de meeste reguliere groepen en voor onze prismagroepen.

Mocht u interesse hebben voor uw kind(eren) in onze school dan kunt u bij de administratie van de school een interesseformulier opvragen. Als wij uw compleet ingevulde interesseformulier hebben, wordt u direct op de wachtlijst geplaatst. Indien er ruimte komt in de beoogde groep(en) voor uw kind(eren) wordt u uitgenodigd om uw kind(eren) aan te melden en zal er een intake gesprek plaats vinden.

Indien u geïnformeerd wilt worden over uw status op de wachtlijst kunt u via ons algemene email-adres daartoe een verzoek doen en dan zullen wij contact met u opnemen: info@regenboog.lucasonderwijs.nl

Wij kunnen geen indicatie geven hoelang de gemiddelde wachttijd is. Dit is afhankelijk van het leerjaar voor uw kind en/of er ook prisma onderwijs nodig is.

Wij zullen op onze website aangeven wanneer er in de huidige situatie veranderingen optreden en we wellicht de wachtlijst kunnen opheffen.